Reklamaatio | Ota yhteyttä, Asiakaspalvelu | Muumibaby

Reklamaatio

*HUOMIOITHAN, että olemme kesälomilla 8. – 28.7.2019 välisen ajan, emmekä tällöin pysty käsittelemään reklamaatioita. Olemme kuitenkin vastaanottaneet reklamaatiosi ja käsittelemme sen mahdollisimman pian.*

 

Pahoittelemme, ettet ole ollut täysin tyytyväinen tuotteidemme laatuun. Tällä reklamaatiolomakkeella voit ilmoittaa tuotevirheestä ja hakea hyvitystä. Käsittelemme kaikki reklamaatiot ja huomioimme ne kehittäessämme tuotantoprosessejamme ja vaippojamme entistä paremmiksi.

Huomioithan, että reklamaatiohyvityksen saaminen edellyttää reklamoitavien tuotteiden lähettämistä meille tutkimuksia varten ja sitä, että toteamme tuotteen vialliseksi. Säästäthän siis vialliset tuotteet ja vaippapakkauksen toistaiseksi, kunnes ohjeistamme tarkemmin.

Mikäli asiasi ei koske tuotevirhettä, vaan haluat antaa toiminnastamme risuja tai ruusuja, olethan meihin yhteydessä ensisijaisesti palautelomakkeen kautta.